.מולידיאה הוא בוטיק רעיונות לקריאייטיב ומיתוג, בניהולו של מולי הלפמן, מבכירי אנשי הקריאייטיב בישראל במולידיאה, אנחנו הוגים, מתכננים ומלווים פרוייקטים של מיתוג, קריאייטיב, תוכן והפקה. בונים, מפתחים ומנהלים תקשורת מותגים. יוצרים רעיונות למהלכי שיווק, גרילה מרקטינג ופרסום לא קונבנציונלי, בכל מדיה נדרשת. ההתמחות שלנו היא לקחת מוצר, לנתח אותו ולהפוך אותו למותג: להמציא לו שם, ליצור לו זהות, שפה, ליצוק לו ערכים, לתת לו אישיות
,התשוקה שלנו היא לייצר פריצות דרך בשביל הלקוחות שלנו. אנחנו אוהבים להביא לקוח אל קצה הצוק ולהראות לו משם את כל העמק עד האופק - לגבש חזון למותג, לטעון אותו בערכים המדוייקים, לתת לו משמעות, בידול ואז לבנות לו תכנית שיווקית ולשווק אותו בערוצים הנכונים. תגיד לנו מה המוצר שלך ואנחנו נעזור לך להבין מה משמעותו ומה הערך שלו אצל הלקוחות שלך וכיצד להושיב אותו אצלם בלב. כי מותג טוב יושב אצלנו בלב, לא בראש. וכן, אמרנו לקוחות ולא צרכנים. אנחנו מאמינים שאין יותר דבר כזה, צרכנים. יש אנשים, עם רגשות וחלומות ותשוקות ומאוויים. אנחנו חיים בתקופת השפע עכשיו ויש המון מכל דבר. אנחנו לא באמת צורכים שומדבר, אנחנו משתוקקים. אנחנו לא באמת צריכים כלום, אבל אנחנו רוצים המון
מולי הלפמן בונה מותגים, מאז 1994. גלשן רעיונות, יזם תוכן, חושב חדשנות. מרצה על יצירתיות, שיווק גרילה ומדיה לא קונבנציונלית. לשעבר, סמנכ"ל קריאייטיב וחבר הנהלה בסוכנות הפרסום פובליסיס. היה שותף ומנהל קריאייטיב בסוכנות המטבחון, משרד פרסום שמתמחה בקולינריה. מאחוריו ניהול מהלכי מיתוג רבים: החדרת המותג ווינר - זוכה פרס האפ"י לשיווק, החדרת המותג לקסוס זוכה פרס האפ"י לשיווק, החדרת המותג ישראל היום, החדרת המותג נוקאאוט של גלידות נסטלה, מיתוג מחדש של בנק לאומי, לאומי קארד ועוד. ניהול עשרות קמפיינים כמו, במבה אסם, ביסלי אסם, קרלסברג, טוטו, פריגת, שידורי קשת, דואר ישראל, דייהטסו, חברת דקסון, קבוצת בנק לאומי, מוטורולה, גלידות נסטלה, בזק, בזק בינלאומי ועוד. זכה בפרסים רבים בארץ ובחו"ל על מצויינות קריאייטיבית
.לקוחות מפרסמים גדולים, משרדי פרסום ואינטראקטיב מובילים, חברות הפקה וקד"מ, חברות הייטק וחברות סטארט-אפ
.חיבה מיוחדת יש לנו לעסקים קטנים ויזמים בתחילת דרכם שצריכים את הדחיפה המיתוגית-שיווקית הראשונה שלהם
.מחפשים רעיונות גדולים למותגים? הגעתם למקום הנכון
,התשוקה שלנו היא לייצר פריצות דרך בשביל הלקוחות שלנו. אנחנו אוהבים להביא לקוח אל קצה הצוק ולהראות לו משם את כל העמק עד האופק - לגבש חזון למותג, לטעון אותו בערכים המדוייקים, לתת לו משמעות, בידול ואז לבנות לו תכנית שיווקית ולשווק אותו בערוצים הנכונים. תגיד לנו מה המוצר שלך ואנחנו נעזור לך להבין מה משמעותו ומה הערך שלו אצל הלקוחות שלך וכיצד להושיב אותו אצלם בלב. כי מותג טוב יושב אצלנו בלב, לא בראש. וכן, אמרנו לקוחות ולא צרכנים. אנחנו מאמינים שאין יותר דבר כזה, צרכנים. יש אנשים, עם רגשות וחלומות ותשוקות ומאוויים. אנחנו חיים בתקופת השפע עכשיו ויש המון מכל דבר. אנחנו לא באמת צורכים שומדבר, אנחנו משתוקקים. אנחנו לא באמת צריכים כלום, אבל אנחנו רוצים המון
מולי הלפמן בונה מותגים, מאז 1994. גלשן רעיונות, יזם תוכן, חושב חדשנות. מרצה על יצירתיות, שיווק גרילה ומדיה לא קונבנציונלית. לשעבר, סמנכ"ל קריאייטיב וחבר הנהלה בסוכנות הפרסום פובליסיס. היה שותף ומנהל קריאייטיב בסוכנות המטבחון, משרד פרסום שמתמחה בקולינריה. מאחוריו ניהול מהלכי מיתוג רבים: החדרת המותג ווינר - זוכה פרס האפ"י לשיווק, החדרת המותג לקסוס זוכה פרס האפ"י לשיווק, החדרת המותג ישראל היום, החדרת המותג נוקאאוט של גלידות נסטלה, מיתוג מחדש של בנק לאומי, לאומי קארד ועוד. ניהול עשרות קמפיינים כמו, במבה אסם, ביסלי אסם, קרלסברג, טוטו, פריגת, שידורי קשת, דואר ישראל, דייהטסו, חברת דקסון, קבוצת בנק לאומי, מוטורולה, גלידות נסטלה, בזק, בזק בינלאומי ועוד. זכה בפרסים רבים בארץ ובחו"ל על מצויינות קריאייטיבית
.לקוחות מפרסמים גדולים, משרדי פרסום ואינטראקטיב מובילים, חברות הפקה וקד"מ, חברות הייטק וחברות סטארט-אפ
.חיבה מיוחדת יש לנו לעסקים קטנים ויזמים בתחילת דרכם שצריכים את הדחיפה המיתוגית-שיווקית הראשונה שלהם
.מחפשים רעיונות גדולים למותגים? הגעתם למקום הנכון