Mulidea. Creative Boutique.
  • Home
  • About
  • Services
  • Branding
  • Advertising
  • Video
  • Blog-in
  • ClassicAds
  • ConTact

הומר) סימפסון אינסייד)

2/13/2010

0 Comments

 
כמה שזה אקטואלי. פרסומת גדולה שלמרות ששודרה לפני 12 שנה, יכולה גם היום לעבוד נהדר בדור הפייסבוק. ההומור הוא אותו הומור, הומר הוא אותו הומר והפואנטה החזקה מבריגה לנו את אינטל הישר לתוך המוח. שני מותגים הופכיים בערכים שלהם חוברים יחד
לייצר פרסומת חדה, פשוטה, קלאסית
0 Comments

?ניסית פעם לשחק משחק הזיכרון עם פיל

2/13/2010

0 Comments

 
קלאסיקה גדולה משנות ה-90. תסריט מעולה לאסטרטגיית חטיפים רגילה. זה כל כך טעים שאני לא מוכן לוותר על זה. בימוי קומי משובח וקאסט נהדר של ילד ג'ינג'י מעצבן. וכמובן, טריק סיפורי קלאסי בדמות אפודת המעויינים הנרדית, שעוזרת לבמאי לספר לצופה שהאיש המבוגר המעצבן הוא אותו ילד מתגרה שלפני שלושים שנה בערך, החליט להתעסק עם זיכרון של פיל
0 Comments

אל תסמוך על המזל. תכיר את אמנות הפואנטה

2/9/2010

0 Comments

 
לא נדבר על הרעיון הקריאייטיבי הממליץ לא לסמוך על המזל ולעשות ביטוח בחברה הנכונה. לא נדבר על התסריט הגאוני השזור בקרסים קריאייטיביים קטנים וחדים, המאלצים אותנו לנעוץ עיניים בסרטון עד סופו, בלי למצמץ. לא נדבר על הרעיון הנועז לאפיין את הסרט כסרט תקופתי, המבוצע בכישרון סגנוני כל כך גדול ובדיוק כל כך רב. לא נדבר על קצב העריכה הנכון והנינוח, על הליווי המוסיקלי שמזרים קדימה את הסרט או על ההומור הדק והשנון של היצירה הזאת. נדבר על הפואנטה של הסרט, המופיעה ברגע המושלם ומשאירה אותנו מופתעים, עם פה פעור שהופך לחיוך גדול ברגע שגילינו למי ולמה הפרסומת. אחרי שלאורך כל הסרט, הוביל אותנו הבמאי לכיוון אחד, בשוט קטן וחכם הוא הופך את הקערה (או את האניה) על פיה, חושף שלט קטן עם שם האניה, שבעצם מגלה לנו את כל הסיפור כולו. פואנטה טובה היא זו שתיכנס לך לראש ולא תצא משם. הפואנטה הטובה היא זו שבזכותה תזכור לנצח את המסר אותו רצו להעביר. פרסומת הולנדית מעוררת קנאה לחברת הביטוח 
   שנודעה בזמנו בפרסומות היצירתיות שלה Centraal Beheer
לפרסומת גאונית נוספת של אותה חברה, קליק כאן
0 Comments

?כמה טעויות ההורים שלך עשו כשגידלו אותך

2/9/2010

1 Comment

 
גידול ילדים. המקצוע הקשה ביותר בעולם. שום דבר לא ידוע, שום דבר לא ברור, שום דבר לא מובן מאליו. חוסר ודאות זה שם המשחק. האם מה שאמרתי לו זה הדבר הנכון? האם מה שעשיתי זה טוב? ואם זה יגרום לו לטראומה? נקיפות מצפון, התייסרות, כל אלה הם מנת חלקם הבלתי נגמרת של הורים צעירים. על הנרב הזה בדיוק התיישבו פמפרס. כמה עוד אפשר למכור לאנשים את יכולות הספיגה הבלתי נגמרות של החיתול? כמה עוד אפשר להראות תינוקות רוקדים ושמחים כי יבש להם הטוסיק? במקום זה החליטו פמפרס לצאת מהשבלונה ולהתחבר לכאב הגדול ביותר של ההורים הצעירים. פמפרס מביאים איתם תפיסה שלמה שאומרת להורים, קודם כל אנחנו מבינים אתכם, שנית, כולנו כאן רוצים ללמוד, איך לעשות יותר טוב בגידול ילדינו. בתור שכאלה הם לא נתפסים כמנסים למכור לנו משהו, הם לא מאיימים עלינו, אלא מחבקים אותנו, משתפים אותנו ומציעים עזרה בלימוד. זה רעיון גדול שבא ממקום אחר לגמרי ביחסים שבין מפרסם ללקוח - זוהי בעצם שותפות. אחר כך הדוגמאות הקריאייטיביות כבר קלות להדגמה, אבל גם הן, הבימוי שלהן, הדיוק, לא מסריח מפרסום, אמין ואותנטי וכמובן מקצין את הרגעים. גאונות בהבנת נפש האדם. ובאשר לילדינו שלנו, טלי ואני כבר הסכמנו שמטרתנו היא לדאוג שלא יגיעו לפסיכיאטר. כי לפסיכולוג הם יגיעו גם יגיעו
1 Comment

?איך אתם הייתם משכנעים מישהו לאמץ חיה

2/9/2010

4 Comments

 
יש דברים שאפשר לעשות רק עם חיות. תובנה גאונית. זוית הסתכלות שונה על הדברים. ברגע שחיפוש הרעיון התחיל להתמקד במערכות היחסים בין אדם וכלבו ובין אדם לחברו, עולם שלם של אסוסיאציות נפתח. וברגע שיש משפט כל כך פשוט וחכם על החיים - קל למצוא לו דוגמאות קריאייטיביות, שגם הן בית ספר ליחסים. הבעל והאישה, סיטואציה מהחיים, איך שהיא אומרת לו "דונט דו ד'את", או הילד ההמום מהמשימה שהטיל עליו האבא
שלא לדבר על צמד החברים שלפתע מוצא את עצמו בסיטואציה אינטימית. הבימוי המדוייק, הקאסט, המשחק המצויין, לא פלא מדוע הסדרה הנפלאה הזאת זכתה לאמץ אריה חמוד בפסטיבל קאן
4 Comments

?מי הנורמלי, מי המשוגע

2/2/2010

0 Comments

 
סרט ענק, עם תובנה נפשולוגית דקה וחכמה. בהתנהגויות הקטנות שלנו, ברגעים הכי קטנים של החיים האמיתיים, השגרה מול שבירת השגרה, הקופסא מול החיים מחוץ לקופסא, מוסיקה גאונית שמעבירה ברגישות רבה את ערך הזרימה בחיים. איזה יופי של רעיון מותג. היתה לי הזכות לעבוד עליו במשך כמה שנים. הפרסומת הזאת מאד מאד טובה ובטח ובטח הרעיון שהיא מביאה איתה
0 Comments

טעם החיים הוא שחור, אבל איזו צורה יש לו

2/2/2010

0 Comments

 
רעיונות גדולים הם לנצח. המותג הכי אהוב בעולם, הכי גדול, הכי חזק. לכאורה המוצר עם החיסרון הגדול ביותר. לכאורה. לא צריך יותר משלושים שניות כשיש לך כזה מוצר ביד. צריך רק רעיון. גדול. בלי להראות את המוצר, בלי להראות מישהו שותה מבקבוק. אין בקבוק. פשוט איננו. אבל הוא כל כך שם. עם הטעם, עם ההרגשה, עם הרעננות. פרסומת נצחית
0 Comments

פפסי נגד קוקה-קולה. פעם מלחמות המותגים היו רומנטיות

2/2/2010

0 Comments

 
בשנות ה-90 התחוללה מלחמה רצינית בין המשקאות הקלים באמריקה. בניגוד לישראל, באמריקה פפסי וקוקה-קולה הם יריבים מרים. גם במכירות. פפסי האח הקטן והשובב שלא היסס לנגח שוב ושוב את קוקה-קולה הגאה והממלכתית. היום כשמסתכלים על מלחמות אפל ומיקרוסופט, הסרטון האדיר הזה נראה רומנטי משהו. כל כך אמריקאי. סיפור מקסים
0 Comments

שומדבר לא ברור, שומדבר לא בטוח, בשביל זה אנחנו כאן

2/2/2010

0 Comments

 
על כל צרה שלא תבוא. התובנה הבסיסית ביותר של חברות הביטוח. פחד מפני צרות, זה הכאב הכי גדול שלנו. אסטרטגיות ההפחדה הן שימושיות מאד בעסקי הביטוחים. אבל הומור תמיד עוזר לרכך. תסריט מעולה לסיפור מקורי. לא חכמה רק לחשוב על הקונספט הקריאייטיבי, הדוגמא הקריאייטיבית חשובה לא פחות. לזכירות, לבולטות, לחוויה
0 Comments

חברת תעופה היא כמו חברת תקשורת - מחברת בין אנשים

2/2/2010

2 Comments

 
אחת הקלאסיקות הגדולות. בלי להראות מטוס, בלי להראות דיילת, בלי להראות מזוודה, בלי להראות נוסעים. רק את התוצאה: את הפגישות המרגשות, את החיוכים, את לחיצות הידיים. כי מה עושה חברת תעופה בסה"כ? מפגישה ומחברת בין אנשים, כלומר, בין מאות אלפי אנשים שאותם היא משנעת ממקום למקום - פרסומת גדולה שנעשתה בעידן שלפני המחשבים והשכפולים - ואת זה צריך להעריך
2 Comments
<<Previous

    ClassicAds.

    זמנים משתנים אבל רעיונות גדולים נשארים לנצח. כאן אעלה מדי פעם כל מיני פרסומות שפגשתי במהלך המסע בעולם הפרסום. קלאסיקות שהשפיעו עליי, רעיונות חכמים עם תובנות, זויות חשיבה שונות, תחושות והרגשות, בימוי מעולה שראיתי, משחק מדוייק ועוד
    שווה לגלול להתחלה ולהתחיל שם

    Archives

    May 2010
    March 2010
    February 2010

    Categories

    All
    1984
    Apple
    H&M
    Macintosh
    Superbowl
    אוכל
    אופנה
    אימוץ
    אימוץ חיות
    אינטל
    אינטל אינסייד
    אינטרנט
    איקיאה
    אלכוהול
    אמריקה
    אנגליה
    אקשן
    ארגנטינה איירליינס
    ביטוח
    ביטלס
    ביל גייטס
    בריטיש איירוויס
    בשמים
    בתחת
    גיבוי
    ג\'ינגי
    ג\'ינס
    דאון
    דיוויד קופרפילד
    האדם הקדמון
    הומר סימפסון
    הונדה
    הורים
    הייטק
    הלבשה
    המלט
    וודקה
    זוג ברחוב
    חברת ביטוח
    חטיף שוקולד
    חיוכים
    חיות
    חיפושיות
    חיתולים
    חלום
    חלומות
    טיטאניק
    טייסון
    ילד
    ילדים
    לגו
    ליוויס
    ליטל סיזרס
    לימודי שפה
    לינקס
    מדונה
    מדריכי טיסה
    מוצרי צריכה
    מחשבים
    מטוס
    מידע
    מישל גונדרי
    מכוניות
    מלחמת מותגים
    מנורה
    מרצדס
    משוגע
    משפחה
    משקאות
    משרד
    נהגי משאיות
    נודלס
    נופש בחור
    ניסין
    סיגר
    סיני
    סמירנוף
    סרטן
    עיר
    עישון
    פואנטה
    פיל
    פיצה פיצה
    פירלי
    פמפרס
    פנטומימאי
    פנטומימה
    פסטיבל קאן
    פפסי
    פרו בונו
    פרצופים
    צורה
    צמיגים
    צריכה
    צרכנות
    קאן
    קארל לאגרפלד
    קארל לואיס
    קבריולט
    קוסם
    קופסא
    קוקה-קולה
    קירות
    קלאב מד
    קלינקס
    קסם הנתינה
    קריאייטיב
    רולו
    רוקח
    רכב
    רעב
    רעיון
    רעיון גדול
    שבדית
    שליח
    שפה זרה
    תוכנה
    תחבורה
    תינוקות
    תעופה
    תרומה לקהילה

    RSS Feed

Powered by Create your own unique website with customizable templates.