סדרת הפרסומות המעולות של פיצה סיזרס היא מיתולוגיה אמריקאית בהתגלמותה. המנכ"ל הנועז של ליטל סיזרס, הפרסומת "הצ'יזית" המצויינת, ועוד ועוד. מצרף עוד כמה יהלומים כאן, אבל שווה לחפש עוד ועוד ביוטיוב
פיצה פיצה. הקאצ' פרייזינג הזה כל כך מפורסם היה, שהמון לקוחות וילדים בכלל לא ידעו את שמה האמיתי של הפיצה, אותה הוא פרסם. ליטל סיזרס אגב, הוא השם. גבינה וחזירות הם שני המסרים עליהם ניגנה ליטל סיזרס. גבינה, כי היא הסיפור של הפיצה וחזירות, כי ככה אוכלים אותה. ולכן הפרסום תמיד היה הרד סיילי. יותר גדול, יותר גבינה, יותר כמות. למה לקחת פיצה אחת בתשע תשעים ותשע, אם אפשר לקחת שתי פיצות בתשע תשעים ותשע. זה כל הקונץ. ההרד סייל היה התדמית, התדמית היתה הרד סיילית. כמות אדירה של פרסומות, משובחות, מצחיקות, פרועות, נועזות - כמו שפרסומות של פיצה צריכות להיות. הגבינה הכפולה, התוספות, ושוב הגבינה, החיכיון לפני שהיא מגיעה, השליח, החזירות שבאכילתה, וכמובן הסוף הבלתי נמנע, שבו לנצח ננקטת הגישה הפולנית שאומרת: שיט, איזו טעות זאת היתה סדרת הפרסומות המעולות של פיצה סיזרס היא מיתולוגיה אמריקאית בהתגלמותה. המנכ"ל הנועז של ליטל סיזרס, הפרסומת "הצ'יזית" המצויינת, ועוד ועוד. מצרף עוד כמה יהלומים כאן, אבל שווה לחפש עוד ועוד ביוטיוב
0 Comments
Leave a Reply. |
ClassicAds.זמנים משתנים אבל רעיונות גדולים נשארים לנצח. כאן אעלה מדי פעם כל מיני פרסומות שפגשתי במהלך המסע בעולם הפרסום. קלאסיקות שהשפיעו עליי, רעיונות חכמים עם תובנות, זויות חשיבה שונות, תחושות והרגשות, בימוי מעולה שראיתי, משחק מדוייק ועוד Archives
May 2010
Categories
All
|