בשנות ה-70 וה-80 בארץ, גדלנו על השורה "אל תיקח צ'אנס, קח אליאנס", אין ילד שלא הכיר את הג'ינגל שלהם. וזה היה ישראלי מאד, תמים, נאיבי, עם החרוזים שהתאימו לאותה תקופה. ההבדל בין הפרסום הזה לפרסום בחו"ל היה תהומי: כשפירלי החליטו שהם רוצים פרסומת, הם לא עשו ג'ינגל. הם הלכו איתה עד הסוף. קארל לואיס, היה אז המלך הבלתי מעורער של מלכת הספורט. הוא שלט בשמי האתלטיקה הקלה העולמית, גם כשאיזה זבובון בשם בן ג'ונסון, נתן לו מכה קטנה בכנף. הפרסומאים של פירלי הביאו רעיון גאוני. עם פאנצ' חזק ובלתי נשכח. קארל רץ בכל ספידיותו כשהוא יחף. על המים, על מונומנטים אמריקאיים נצחיים, הוא רץ בספרינט, עושה שינויי כיוון, קופץ כמו שרק הוא יודע, אבל רק בסופו של דבר מתגלה הסוד שלו. כפות הרגליים שלו עטויות צמיגי פירלי, שמאפשרים לו שליטה מושלמת בכביש, בדרכים, בכל מסלול. פרסומת בלתי נשכחת
0 Comments
Leave a Reply. |
ClassicAds.זמנים משתנים אבל רעיונות גדולים נשארים לנצח. כאן אעלה מדי פעם כל מיני פרסומות שפגשתי במהלך המסע בעולם הפרסום. קלאסיקות שהשפיעו עליי, רעיונות חכמים עם תובנות, זויות חשיבה שונות, תחושות והרגשות, בימוי מעולה שראיתי, משחק מדוייק ועוד Archives
May 2010
Categories
All
|